Sohbetttttttttttttttt

3 Kasım 2013 Pazar

Ofis çalışanının ensest hikayesi

hep buyuk yemek istemışimdir
Merhabalar değerli boşaltan
hikayeler okurları sana da mrb
mechul. ben 25 yaşında evliyim
bunu meraktan yaptım sadece
eşimle seks hayatımız gayet güzel
siki büyüktür beni müthiş becerir
bana girdiği zaman kasıklarma deger
siki bir gün aklıma fena bişey geldi
düşündüm acaba herkesin aynımıdır
yada daha büyükleri varmıdır diye
ama amacım daha büyüğünü
yemekti severimde neyse nette
biriyle tanıştım ona dedimki eger
büyükse benle ol dedim içine
alamayacağın kadar büyük dedi
merak ettim ve ertesi gün buluştuk
onun evine gittik meraktan deli olan
ben yapıştım sikine hemen elimle
okşamaya başladım bir yandanda
dudaklarına yumulmuştum oda
benim kalçalarımı okşuyordu sonra
beni geri çekti ve üstümü çıkarmaya
başladı boynumdan öperek aşağılara
iniyordu zevkten deli olmuştum hele
yarrağı düşündükçe amımın suları
akıyordu sonra amımı yalamaya
başladı önümde köpek
pozisyonundaydı ve seni sikicem
benim tombiş orospum dedi ama
agzıma
boşalacaksın ilk önce dedi o bunu
derken ben sarsıla sarsıla boşaldım
sonra fermuarını açıp agzıma aldım
sikini aman tanrım hayatımda
görmemiştim böylesini içime girmesi
için deli oluyordum o yalamamı
istedi al agzına sok sonrada götüne
sokucam dedi agzıma sıgmıyordu
başımı bastırıyordu gırtlagıma girip
çıkıyordu resmen gırtlağımı
sikiyordu beni koltukta ters çevirip
başımı aşağı aldı o koca yarrağı
kafamdan tutarak agzıma gırtlagıma
sokmaya başladı gözlerimden yaş
geliyordu sonra beni kaldırdı ve
koca sikini amıma sürtmeye başladı
etrafında döndürüyor ben ise
kuduruyordum zevkten sik beni diye
yalvarıyordum o ise sikiicem seni
köklediğimde tadına varacaksın
diyordu sonra başını sokmaya
başladı gerçekten çok büyüktü
alamıyordum sonra saçlarımdan
tuttugu gibi kökledi içim patladı
sandım allahım içim yarrakla
doluydu öyle bir sikiyorduki zevkten
bayılacaktım sonra amımdan çıkardı
ve beni domalttı amıma tekrar soktu
okadar hızlı gidip geliyorduki
memelerim saçım dağılıyordu sonra
ayaağa kalktı ve aynı pozisyonda kal
dedi bekledim elinde vibratörle geldi
o dahada büyüktü gözüm korkmaya
başlamıştı ama sikilmedende
duramazdım sonra amıma girdi ve
vibratöre krem sürdü götümün
deliğine sokmaya başladı yavaş yavaş
sokuyordu ben zevkten deli oldum
iki yarrak birden yiyecektim hemde
koca yarraklar sonra öyle köklediki
bagırmaya başladım eliyle agzımı
kapadı sonra acım hafifledi ritmik
olarak sikiyordu beni sonra
saçlarımdan tuttu ve hızlanmaya
başladı begendinmi siklerimi iyi
sikiyormuyuz seni dedi ben ise sikin
beni daha hızlı diye bagırıyordum
zevkten inim inim inliyordum bu
esnada aynı anda boşaldık sonra
içimden çıktı ve sana süprizim
bitmedi dedi biraz dinlendik sonra
tekrar yalamaya başladım o koca
yarragı yalamak zevk veriyordu bana
amım sulanmıştı gene parmaklamaya
başladı seni daha çok sikicez dedi
vibratörden bahsediyor sanmıştım
ama yanılmışım diğer odadan bir
erkek çıktı eli sikinde şok oldum
beraber sikicez seni koca yarrağa
doyuracaz dediler ürkmüştüm ama
zevkli olucaktı iki erkek beni hiç
sikmemişti arkadaşı geldi ve agzıma
verdi diğeride amımı yalıyor
parmaklıyordu arkdaşının siki daha
güzeldi yalamaya doyamıyordum
geçiktirici sıkmıştı sanırım agzıım
uyuştu çünki sonra agzımdan çıkardı
ve üstüme abandı yarrağını
sürtmeye başladı ıslak amıma harika
dedi ateş gibi yanıyor sikicem amını
yarrak yediğini anlayacaksın diyordu
sonra yere uzandı ve üstüme çık
dedi üstüne oturmaya başladım ama
dahada büyüktü zorlanıyordum
belimden tuttu ve kökledi off ne
bagırmıştım sakin ol dedi alışaçaksın
hele bu seni götten siksin sen gör o
zaman dedi beni zıplatıyordu off ne
zevk alıyordum boşaldım onun
boşalmaya niyeti yoktu kaldırdı beni
ve diğerinin üstüne oturttu oh daha
fena sikiyordu havalarda uçuyordum
sonra yavaşladı ve arkadaşı arkama
geçip götümü yalamaya başladı
anlamıştım göten sikecekti yer
hazılıyordu ben krem sür falan
derken başını sokmuştu bile fena
acımıştı sonra ritmikşekilde sokmaya
başladı sike sike delirtcem seni
diyordu büyük yarrak ha al sana iki
büyük yarrak sok nerene sokacaksan
diyordu sonra kökledi ohhhhh
dedim artık ikiside içimdeydi hızlı
hızlı pompalaöaya başladılar
ezilmiştim aralarında umrumda
değildi biri çıkıp biri giriyor aynı
anda hızlanıyorlar aynı anda
duruyorlardı arkamdaki vurdukça
götüme sikini önümdekinin agzına
gidiyordu memelerim ısırıyordu
uçlarını her agzına geldiğinde
dahada kuduruyordum sonra
önümdeki boşalıcam dedi ve volkan
gbi patladı içime sıcacıktı bende
dayanamadım boşaldım götümdeki
hala sikiyordu daha ben bitmedim
dedi sikmeye devam etti beni ama
savruluyordum sonra siki
götümdeyken kaldırdı ve beni
domalttı daha çok boşalacaksın seni
sikerken dedi götümü parçalarcasına
sikiyordu ellerimden geriye
tuttuyordu köklüyordu hepsini şap
şap sesler çıkıyordu sonra ata biner
gibi çıktı ve saçlarımdan tuttu işte
dedi sikmek böyle olur begendinmi
orospu dedi ben ise begendim sik
beni pezevengim sik beni hemde sat
diye yalvarıyordum satılmak
kelimesi hoşum gider herzaman seni
ben sikicem bundan sonra ben
siktiricem diyordu yarrakların en
büyüğüyle sikileceksin diyordu sonra
titremeye başladı ve öyle boşaldıki
götüme yanıyoprdu her taraf sanki
bir iki kere daha gidip geldi ve çıktı
içimden ben ise kaç kere boşaldım
hatırlamıyorum bile ogun yarrağa
doymuştum ikiside iyi sikmişti beni
sonrası için gene anlaştık ve bundan
sonra hep sikişiyorum onlarla
bazende amıma layık yarrak oldugu
zaman sunuyorlar siktiriyorlar beni
nasıl zevk aldıgımı izliyorlar
kocamsa herşeyden habersiz habire
beni sikiyor doyumsuzum ne
yapayım onlara siktiriyorum götümü
amımı geliyorum kocamada
siktiriyorum

1 yorum:

  1. Mrb ben emre bayanlar ve evli ciftler arayin herturlu fantezilerinizi gerceklestirelim tel 0545 ,395 ,52 29

    YanıtlaSil